| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 6 月 28 日 星期一  |
| 2010-06-28 |
分類: 未分類 |
6月26日
下就同姚展+蘇眉去選南華,
出到去銅鑼灣陪蘇眉睇鞋~
睇到差唔多就行去南華總會,
落雨囉咪料v_v"
仲要係我地三個都冇bring到姐=.=
搞到成身濕晒~.~
去到好多人,
之後我地去左後樓梯換衫~
岩岩換完就有位女士行過喇@@
蘇眉好險呀;S
then,
就去排隊喇,
等...等...等...
我地等就等左差唔多成粒鐘,
不過選就選得果1個字...
都味熱夠身就話ok,
叫我地走得喇=.=
好唔爽囉!!!
之後我地去左食KFC同影左幾張相(如果你地想睇既話我都可以post 既~)
食完就番家喇^^
6月27日
好無聊的一日,
好悶,
冇野好打=.=
6月28日
一早就起左身,
同黃傑佢地去唱k,
原本我地就約左9點9係Neway等既,
不過何劍立就9點4先起身囉=.=
10點3開始唱,
唱到12點9到,
之後我地就一齊去左天水圍體育館,
A班要練班排,班閃~
我又走埋去玩^_^"
都幾開心~
彤好白痴呀,
咁大個都仲睇咩"美少女戰士"@@
佢仲要睇到好入神tim=.=
搞到我冇野好講~
玩到3點幾就散嚕~.~
|
網主回覆
thx~ Posted at 2010-06-29 11:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
HMdl 於 2010-06-29 07:21 PM 發表:
3c23?
|
網主回覆
下,
係呀~
咁你又係邊個=.= Posted at 2010-06-29 11:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
@@ Posted at 2010-06-29 11:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
哈哈,
OK喇~ Posted at 2010-06-29 11:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我黎訓練你地你仲講咁多野~.~ Posted at 2010-06-29 11:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-06-29 11:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
哈哈,
好,
遲D post~ Posted at 2010-06-29 11:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|