| «‹ February 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | |
|
2010 年 6 月 29 日 星期二  |
| 2010-06-29 |
分類: 未分類 |
今日班排同班閃~
第一場打班排先~
對E班~
原本win緊+,
點知最尾輸番,
好唔抵呀,
我果蕉超級搞野扣球式開波都味出v_v"
咁就輸左喇~
so bad@@
之後到班閃,
對D班,
大勝,
Good!
最後班閃決賽對A班~
打得都好緊湊,
最後我地win2個^^
超正*v*
呢次呢個波好用好多,
社閃果個真係唔掂~.~
1點到影完班相就走得~
去左KFC食,
食完去鐘聲打波,
點知打打下落雨囉>_<"
去左嘉城避雨...
之後去千色,
再之後去左M記鋤D~
點知鋤鋤下就比人話~O~
so,
再去打波~
打到5點幾就番家喇~
唔知係咪打完閃避球既關係,
右手個三頭肌位好痛/_\
|
|
|
SWin14 於 2010-06-30 09:23 PM 發表:
都係因為有我幫你地C班打氣 閃避先羸到D班咋 XD
|
網主回覆
係@@
咁唔該晒你wo:D Posted at 2010-07-01 07:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thank you*V* Posted at 2010-07-01 07:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係呀,
要呀~ Posted at 2010-07-01 07:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多謝^^ Posted at 2010-07-01 07:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
zoruru 於 2010-06-30 01:31 PM 發表:
c0mm3nt;>
|
網主回覆
thx~ Posted at 2010-07-01 07:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
姐係隻手臂個'博'頭位囉@@ Posted at 2010-07-01 07:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔係呀,
真係好勁+@@ Posted at 2010-07-01 07:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
車車車... Posted at 2010-07-01 07:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
哈哈...
係咩~
OK喇^^ Posted at 2010-07-01 07:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|