今日要番學聽果個咩咩...
好無聊=.=
不過果2個組長好正@@
3個鐘好難咁挨過左~
唔知點解呢2日講D野好正,
行cat walk,
就講左行walk cat~
抽水就講左索水~
口講組長,
不過寫就寫隊長囉v_v"
都唔知咩事=.=
放左之後同樂樂豬豬BB,叉燒豬,honey,何B立同呀立番~
樂樂豬豬BB同叉燒豬就落車先,
之後我地4個番,
去左天恆,
honey係都話要去何B屋企,
不過到最後都比我拉走左~
之後諗住送honey番屋企,
點知行到佢屋企樓下,
佢又話要送我番屋企囉,
一齊行番天澤=.=
超無奈...
同佢去左商場個圖書館,
之後我走左番屋企先~.~
得honey自己一個...
4點幾又去左打波,
今日隻手仲+痛>u<
點解會咁+...
扭一扭個三頭肌都痛,
要快D好番呀!!
不過就算係痛,
我都打左3個幾鐘波=.=
7點幾番家*v*
|