Rodeny's Blog
各位令仔令女!
得閒多d上黎呀!
rodeny
暱稱: rodeny
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-11-02
2010-10-24
2010-10-16
2010-09-30
2010-09-15
文章分類
全部 (120)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 120
留言總數: 667
今日人氣: 31
累積人氣: 6035
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 6 月 30 日  星期三   晴天


2010-06-30 分類: 未分類

今日要番學聽果個咩咩...

好無聊=.=

不過果2個組長好正@@

3個鐘好難咁挨過左~

唔知點解呢2日講D野好正,

行cat walk,

就講左行walk cat~

抽水就講左索水~

口講組長,

不過寫就寫隊長囉v_v"

都唔知咩事=.=

放左之後同樂樂豬豬BB,叉燒豬,honey,何B立同呀立番~

樂樂豬豬BB同叉燒豬就落車先,

之後我地4個番,

去左天恆,

honey係都話要去何B屋企,

不過到最後都比我拉走左~

之後諗住送honey番屋企,

點知行到佢屋企樓下,

佢又話要送我番屋企囉,

一齊行番天澤=.=

超無奈...

同佢去左商場個圖書館,

之後我走左番屋企先~.~

得honey自己一個...

4點幾又去左打波,

今日隻手仲+痛>u<

點解會咁+...

扭一扭個三頭肌都痛,

要快D好番呀!!

不過就算係痛,

我都打左3個幾鐘波=.=

7點幾番家*v*






訪客留言 (返回 rodeny 的日誌)


zoruru 於 2010-07-01 08:13 PM 發表:
c0mm3nt;>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx~
Posted at 2010-07-01 11:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



dorothybabii 於 2010-07-01 05:57 PM 發表:
c0mment=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx~
Posted at 2010-07-01 07:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



leemingyan 於 2010-07-01 03:20 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx~
Posted at 2010-07-01 07:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



HMdl 於 2010-07-01 11:13 AM 發表:
隊長我笑左!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

搞錯呀,
唔好笑我>_<"
Posted at 2010-07-01 07:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SiuLovEly 於 2010-07-01 11:03 AM 發表:
個三個鐘好難頂= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

贊成!!
我到後尾果陣好想瞓囉~
Posted at 2010-07-01 07:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fikiki 於 2010-07-01 08:55 AM 發表:
你係陳樂魚*__*?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下...
係呀~.~
Posted at 2010-07-01 07:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ngsinting 於 2010-07-01 02:13 AM 發表:
cm;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx@@
Posted at 2010-07-01 07:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kakakakav3v 於 2010-07-01 12:15 AM 發表:
comment.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx~
Posted at 2010-07-01 07:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



rachellam312 於 2010-07-01 12:13 AM 發表:
抵死抵死;D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好衰D人=.=
Posted at 2010-07-01 07:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Joyce9561 於 2010-06-30 11:59 PM 發表:
哂命咁話-0-?好串咀-_-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下...
晒咩命呀~.~
Posted at 2010-07-01 07:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]