| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2010 年 7 月 6 日 星期二  |
| 2010-07-06 |
分類: 未分類 |
今日番學既第一個環節就係...
去禮堂聽音樂劇,
聽聽下覺得都ok喇~
偷影相*v*
之後就頒獎,
學界攞第4,
要上台...
完左之後去左台前影相,
今次係光明正大咁影@@
好high丫~
第2個環節就係聽個垃圾講座,
瞓教^_^"
放左學諗住去打波,
點知呀媽有事要我番屋企,
慘/_\
好想打波丫!!!!!
唉,
又唔係幾想post 相tim...
post 唔post好呢~
|
網主回覆
OKOK,
好快會post~ Posted at 2010-07-08 09:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
zoruru 於 2010-07-07 10:35 PM 發表:
c0mm3nt;>
|
網主回覆
thx^^ Posted at 2010-07-07 11:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
;D
thx^^ Posted at 2010-07-07 10:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
HMdl 於 2010-07-07 05:42 PM 發表:
都係無...
|
網主回覆
好快就有+喇~ Posted at 2010-07-07 10:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx~ Posted at 2010-07-07 05:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx~ Posted at 2010-07-07 03:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
^^ Posted at 2010-07-07 03:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
fikiki 於 2010-07-06 11:05 PM 發表:
冇相我唔尼^0^
|
網主回覆
嘩,
唔係丫ma,
得得得,
我盡快~ Posted at 2010-07-07 03:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
差唔多post+喇,
好快@@ Posted at 2010-07-07 03:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|