| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2010 年 7 月 7 日 星期三  |
| 2010-07-07 |
分類: 未分類 |
果日音樂劇D相@@

果日去黃金海岸D相^^
  
去南華果日影既相*v*(係銅鑼灣丫)
   
仲有三隻野=.=

嗱,
D相我已經post 晒+喇,
你地唔好再話我唔post 相喇~
仲有一樣野...
我發覺呢,
咁多張相裡面呢,
我一張相都冇呀=.=
點解會咁既/_\
入黎睇相既人要留cm呀!!!!!
如果唔係我以後都唔post相+喇>u<
|
網主回覆
好明顯係我好好多喇  Posted at 2010-07-12 10:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
哈哈,
係咁上下喇=u= Posted at 2010-07-11 07:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嘿,
如果我再唔post既話,
我就會比人炮轟我+喇~u~ Posted at 2010-07-09 09:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx~ Posted at 2010-07-09 09:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
好衰囉,
個個都咁話我/_\ Posted at 2010-07-09 07:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
HMdl 於 2010-07-09 02:09 PM 發表:
坐到咁近睇正喇 我地係最後=_=
|
網主回覆
哈哈,
係丫,
very GooD^^ Posted at 2010-07-09 07:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx^^ Posted at 2010-07-09 07:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
因為胡迪話尿急,
所以去左廁所囉v~v Posted at 2010-07-09 07:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
zoruru 於 2010-07-09 01:05 PM 發表:
3眼仔堅係可愛;D
|
網主回覆
哈哈,
不過我覺得我可愛D wo@@ Posted at 2010-07-09 07:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
其實係因為我太令仔,
我驚D人會拎我D相去賣,
所以我先唔敢post自己D相ja>v<
Posted at 2010-07-09 07:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|