| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 8 月 8 日 星期日  |
| 2010-08-08 |
分類: 未分類 |
今日係屋企好悶丫=.=
發臭喇><
聽日打3人丫!!!
我地一定要win丫!!!!
We are the best~
C&C add oil la^^
歡迎各位到場支持@@
第一場10點30到打,
地點屯門蝴蝶灣體育館!!
黎唔到既都講番既句支持下><
|
網主回覆
thanks a lot^^ Posted at 2010-08-15 09:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx~ Posted at 2010-08-15 09:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
zoruru 於 2010-08-09 03:32 PM 發表:
加油^3^
|
網主回覆
係既  Posted at 2010-08-15 09:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
哈哈,
緊係要喇^^ Posted at 2010-08-15 09:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx∼ Posted at 2010-08-14 07:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係丫∼ Posted at 2010-08-14 07:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嘿。。
OK喇∼
thank you@@ Posted at 2010-08-14 07:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
so眉叫我唔洗黎lu:D! 加油啦:D!出到線同我講:) 阿邊個食屎啦-_-!
|
網主回覆
多謝∼ Posted at 2010-08-14 07:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|