番泥一陣就要比賽....
唉...上次果地比賽冇去....嬴左XD
金次比賽要嬴丫....
哈哈~
去完韶關好攰.....
係咁行山睇風景......
唉...冇拎相機-3-""冇得影相....T^T
唉.....真係囇哂T^T
好彩dom dom有拎.....幫我影左勁多相XD