ha~~~岩岩發現比蚊copy左我d字...我copy返佢個音樂....hahaha~~~
今早去左help人cut hair...ha~~我第1次cut就比伯伯話冇得頂...我勁開心//.//
G後到第2個...佢坐得太可惡了~~~我剪得唔令~~~><
右边個伯伯又係剪既....成大班係果到剪...個伯訓左...D口水叉D流到落地XD~~
金毛黃見到D伯伯剪得幾好SEE~~~SO佢又CUT~
再有個伯比濤剪到冇左3個位....XDXDXD~~~~~可惡的~~!!!
返HOME~~~果時先得12點左右~~~悶死...ONLINE~~~
RICE好似唔開心...自己1個去北角咀...我又去~~~佢冇講野--"
坐左陣我仔同星來釣魚...我又去左玩~~~
鈎左成日...收穫豐富~~~
3條手指尾咁長既大魚...==""
果時我勁寫字~~~
走人~~~
|