lunch...早返剪接~~!我令涼ting食得2條面咋~~~餓死~~
中文默書...又唔合格~~~因為冇出cat...XDD....又罰抄--”
放學比人留堂...baby比人記手冊><so bad...又食sweet~~蚊help baby作文...
(我作第3次同一編文la><:)
今日school bbq//正得都幾令~~
b完去左北角咀吹風~~~(屎,涼TING,MEI,蚊,琪,美人同BABY我)
係到眼神暗串...=="""
聽日出HK買B女+打針...
約左8:45食早早,食完返SCHOOL剪接...剪到12點再睇吓可以坐咩船LA~~~
(唉...尼+個頭未幹...唉...
勁比人罵...煩死人毛...)
|