今日,,,應該係我有屎以黎第1次係ICQ睇咁多粗口字-___-
好彩罵緊果個唔係我咋>W<唔係實發鬼夢>..<
上次比人話西婆...超級可惡...立即那夜發鬼夢@..@
今日都冇咩野特別記得LU∼放學睇完半粒英文又要留中文1粒鐘>”<