今日8點幾比人叫醒...勁咳...去旅行,搭車又搭船...只不過係香港一天遊而已...
全日旅程都是以未訓醒的心態在遊雲-WW-
第一站:天水圍>濕地公園>一個字:索!!
第二站:尖沙咀>咩三X酒店>自坐餐>係咁食...都唔飽...好好味...嘻嘻...我重食左好多雪糕>W<
第三站:樂富>猴王廟>一支香...叫做:清心香^^
第四站:上環>美味棧頭抽>勁買...拎到心軟都唔洗200蚊>W<
搭4點半返CC...開完機都冇力玩...即訓~10點半比人叫醒...(MSN又再7個留言-,-)
爸爸全力打擊唔比喵喵住係屋企...搞到要佢訓返出面-,-...岩岩望住喵喵...覺得佢好可憐...又喊-,-
E+都重未訓醒@@好頭暈...又夠鐘食藥-,-
蚊子生日快樂^^
|