今日既健康早餐:牛奶+包包(好耐未試過食得咁清...好味)
THEN同芒西MSN既時候提起AOC...
之後加埋麒2一齊玩...咁就係咁打係咁打...
我又會唔記得升城都有既-..-""
總之...我拍馬都追唔上喇...-~-
不過如果唔係芒西係我前面起城堡...我死左10世了... - /\-"
好玩好玩=]
BUT...開心左成日...一陣就會覺得我既讀報紙好慘-..-""
========================
芒西:是一個十分好傾的芒果西米露...什麼都說的...變色龍...(唔知咩型)
麒2:是一個十分<<靚>>的男仔...什麼都要以型出發...怕悶...(潮流型??)
|