-___________________-"
咁耐冇打日記,,算唔算忙.?
琴晚做ACC做到張ACC濕左...XDD!!喊左成個鐘都唔識做...
唉...
好掛住 ,,,, ,,, ,,,
哈哈哈...算啦...!!讀我既不求什解既書...