無痕風過處.
That's me,Yuenchunto.
roma3010
暱稱: 小濤
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
站內搜尋
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 102
留言總數: 1477
今日人氣: 4
累積人氣: 10680

2010 年 8 月 22 日  星期日   晴天



 

Feeling.  

一个
很多開心回憶的地方,
一个
令我心痛至極的地方,
原諒我沒有感受,
討厭自己的執著.
不能入睡,,,

 
 
我願你知道
問為什麼終改不了命數
命運是否真的須要絕對這麼做
真友好 難復配合腳步
從今起孤單上路要找那方不看地圖
現在什麼都不想有回報
命運若果真想逼我
罵我太驕傲 痛哭高呼如何做到最好
眼淚向著冷風掃 揮酒滿我路途
但你知不知 今天狂哭我繼續醉倒
我願你知道 風請替我代努 心卻直告
儘管我渴望你亦 聽未到..
 
 
接吻魚的傷悲.
每次當我想到你 令我再傷心到絕地  
去將你忘記 不留痕跡 發覺愛你不起  
其實你會將我 置之不理 我也會不生氣  
但你又何必 盡快地落機 難道我們沒法一起  
難道實在無法忘記 話過永遠也會一起  
傷心過我亦渴望留住你 但你的心此刻早飛..
難到實在無法忘記 話過永遠也會一起  
傷心過我亦努力忘掉你 望這接吻魚都想記起  
為何實在無法忘記 像那接吻魚純真嬉戲  
是我也太過不爭氣 每夜夢里也在想你  
我已經再無法爬得起....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 

 
 
我能感覺到你的心痛,你有你說不出的無奈...
但是你做出一副無所謂的樣子,你越是這樣我就越難受。
回家的路上我沈寂,沙子吹到眼睛了。 
無能為力這樣走著,再也不敢驕傲奢求了。
我還能夠說些甚麼,我還能夠做些甚麼?
我好希望你會聽見,因為愛你我讓你走了……
我放下了尊嚴,放下了個性,放下了固執,都只是因為放不下你。

 


 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 


 

發表時間:2010-08-22 11:40 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2010 年 8 月 20 日  星期五   晴天



 

2010-08-20  

成日唔打qooza搞到冇人黎;s

即刻打番篇先;o

琴日諗住番工.

出新墟搵永,細,飛

阿細同我去買耳環.

小飛同黃永買季季紅xd.

去置樂,買左三隻耳環.好鍾意個款;$

指定都系要比龜逗一次(個madam好得意;o

阿細發現純萬lucky`xd.

食食下飯...突然四個人一齊唔想番工xd.

不謀而合咁落左i-one.見唔到大頭;o

玩玩下撞到明明同阿sam,卓著,豪豪,珊;-)

四場全勝;D 之後去行街一班人種感覺好正.

見到阿細阿哥部車即走xd.最後同豪豪,sam,珊番屋企

我地四個人最近玩得好埋;-)Hapi`

貓已;-)

要番多幾日補番耶;o

儲錢儲錢``為將來的貓作準備

**********************************

原來我重有好多美好回憶;-)

唔需要再為咩而唔開心.

 

發表時間:2010-08-20 05:48 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2010 年 8 月 14 日  星期六   晴天



 

被某句歌詞擊中....腦中出現短暫的空白  

 系長洲番黎啦各位;)

略微交代番我地既三日兩夜之旅.

第一日我地出發.搭慢船;-)吹海風好舒服

gigi都黎左玩一陣(不過佢冇過夜.要去第二到

放底哂啲野之後.去左食野.

豬手麵+油菜;o 阿元超慘叫個麵超耐都唔黎.

行街,好多帽賣;)不過冇我想要果個款

同小飛一齊買左個約定項鍊.

同阿細食雪糕.

屋企同小紅玩xd.同佢地玩到癲哂.

夜晚我地去左租鬼片.

睇到超雞皮;s好樣衰隻野.

馬西,汶珊打麻雀.

十二點傾計飲酒.開心;-)..

原來黃永真系好識玩大話骰(100%烏索普

諗番好多野.一直去到睇日出.

小飛同阿元,豪珊落左沙灘.

訓左一陣.起身向沙灘出發

游左出浮台.好舒服;)曬左陣太陽.

同阿細傾心事.六點幾番屋企.

系露台吹左陣海風;-)聽,海風的聲音

同小飛玩上海麻雀...我們太聰明了.

同茄夜晚出左去沙灘行.長洲夜晚...正

有啲小插曲不過好快搞掂.

第三日 大肆破壞;o

大約就系咁啦 我地既旅程.

 

希望您可找到比我更好的.

在每個夜晚....

 

 

 

 

 

發表時間:2010-08-14 08:19 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2010 年 8 月 11 日  星期三   晴天



 

2010-08-11  

今朝好早起身.

七點去蕃茄到比錢佢幫我令書.

八點同阿細黃永飛飛番到工廠.

超多的趣事發生:D

系入面又識多左人.

做到兩點半放工-_-;shit`

成班去左我屋企睇大逃殺.

我地啲反應超正xd.

跟住小真黎左.

六點幾大家散場.

;-)

 

發表時間:2010-08-11 10:02 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2010 年 8 月 9 日  星期一   晴天



 

2010-08-09  

琴日同飛茄細永豪去左游水;-)

都幾好玩,.不過開始果陣排隊排左成粒鐘

shit`全民排隊日.游水的詳情都是...

圍剿卡年,,,圍剿卡年

所以不多說了.

一陣出新墟令糧..

--------------------------------------------------------

經過琴日既事

我系時間努力讀書.

叼 企會財勁到趺渣;p

 

 

發表時間:2010-08-09 09:03 AM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2010 年 8 月 5 日  星期四   晴天



 

知心人見.  
明天;-)
希望可以像從前般.
 
就算身份地位轉變.
 
也算是曾經擁有吧..(快要變貓仙人了xd
 ---------------------------- 
命運總是令人摸不著頭腦. 
綠份還是巧合令我倆相遇. 
有耐性的請看完下面的故事. 
一個令你可能改變你一生的故事. 
 
有那樣一個男孩,和一個女孩。 
他們非常的相愛。
 有一天女孩要搬家到遙遠的城市去了,
男孩非常的傷心,卻不敢留她。 
另一個城市裡有她的父母,有她很好的生活環境,
而男孩什麼都沒有,男孩不敢留她,怕留下她,
她會跟著他吃苦。 所以他最終什麼都沒有說。 
而女孩一直在等他開口說不要走,她等啊等,
一直等到上飛機,他都沒有說。 
 上飛機前,女孩遞給男孩一個可愛的小毛豬,
女孩說:想我了,就摸它一下吧。
 然後,女孩就上了飛機,她沒有回頭。

 他想念女孩的時候,就摸一下那個小毛豬的頭,
他摸了一次又一次,只讓自己更加想念。
 他等了整整三個月,後來他絕望了。 
他覺得女孩一定是放棄了他,他甚至開始恨那個女孩了。 
 後來,男孩走出了自己的屋子,
從這一刻開始,他決定忘記這段感情,他要重新開始。
 於是,他抱起那個小毛豬,想了想,狠心將它仍出了窗外。
 扔掉了關於女孩的一切回憶,男孩從此再也不回頭了。 

第二天一早,
有個餓清潔工到樓下打掃衛生,她看到了那個小毛豬。
 她把小毛豬抱了起來,
摸了一下它的頭,再摸了一下,突然,小毛豬動了。 
小毛豬的嘴巴慢慢張開,
吐出了一張字條。 字條上,是女孩在新城市的位址和電話。
小毛豬是女孩專門跑到一個玩具廠找人定做的,費了很大的心思。 
如果摸了豬頭一百下,小豬就會吐出她寫在裡面的字條來,
她已暗暗決定,只要接到了男孩的電話。 
她就不顧一切的趕回來,再也不和他分開。 但是,男孩最終只摸了九十八下。

清潔工想:多麼好玩的小豬呀,帶回去給兒子玩吧。
她抱走了小豬,扔掉了字條。 男孩和女孩從此錯過了一生
 
 
 
 
我害怕我會像這個男孩般.到底...我應否等待?
還是轉個方角想.有什麼值得我去等待...
當我獨自一個人.我會想出很多很多東西... 
其實我有時候都會在想念小翼.但我一直隱瞞
這是一直怕說出出來會令你傷心的美麗謊言. 
在一起的時間.心想無論如何.你都會在我身邊.
這種想法太錯了..
開始的時間是多麼堅固的感情. 但經過不同的事之後.
原來會被時間慢慢磨損.
希望你可以堅決給我一個決定,,,..
家中放置了很多雜物.
有一大半我都不捨得掉的. 
有您的生日卡.精心設計的表白信.
小翼的生日卡.聖誕節禮物
可能我真的太幼稚. 
每一個跟過我一起的女生
 都會有一些物件給我留起來
. 一些日期...12-9-08,10-12-09. 
說真的.相信認真認識我的人都知道. 
我不是大家眼中的歡笑達人.
 面對著大家歡笑的面孔.. 
不知不覺的將另一面放到裡心深處.
可能患上了嚴重的Dissociative Disorders吧
希望想清楚後找我.. 


喲...說得太多了
應該積極面對明天*ω*
  字.  
貓公貓乸們請留下肉球Cm. 
發表時間:2010-08-06 12:38 AM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2010 年 8 月 3 日  星期二   晴天



 

2010-08-03  

 需要習慣這種生活;')

 

   最近每天都做了夜貓.

例如昨天.我們一夥人到屯池游泳.

蠻好玩的說,見證阿圓跳水大字型拍的一刻xd.

一夥人在公園聊天,看細跟豪豪龍爭虎鬥;D

...跟朋友一起時真感到安心

明白到你那種感受.

安啦安啦.

請你們放心吧.貓的復原能力很強的

走的時候跟豪豪媽乘的士飛回天水圍.

豪豪在車輛掉頭的時候給了我一個手勢(竟然是中指;o

幸好貓已懂禮貌,懂得回禮xd.十二點多才回到家,

整天在發呆..

重覆犯錯..

不知你 難過寂寞
聽到你說 毫不快樂
令我想 我這一生
往後娛樂 亦難快樂

如若我還尊重愛情
無謂問那次飛關島暢泳
其實你 找不到任何的高興

也許跟我吃喝進睡
會一生都使你有陰影 但求要逃命
彷彿以往接吻過程無異於吻過路人
所以細雪無聲

*突然之間很喜歡你恨我
我從未愛到 要生生死死那麼多
結束感情最悲壯結果
原來似 以掌心撲火

未算得到 偏得到你是哪位錯
難道你我以相戀失戀去切磋
會令情侶受苦已是愛
但我答應我永不要重複犯錯*

 

 

發表時間:2010-08-03 07:52 AM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2010 年 8 月 1 日  星期日   晴天



 

2010-08-01  

一天比一天墜落

為了一句話.我堅持到現在.

可能你不知道最近我很多東西在煩.

到了此時此刻我終於知道自己錯了

我知道做錯了很多傻事.

很多事情不到我去做.

很多東西我不該去管.

但有一个白痴都跑去管.

到頭來只弄巧成拙.

令更多我不想發生的事情發生

夠了.

我肯本不懂什麼叫喜歡.

我付出的只會令你吃不消.

放下太多尊嚴去做傻事.

冷靜己不在.心亂如麻.

我.根本配不起你.

希望能給予我一些時間.

 

          無.

心已淡.意已消.

當初承諾已不在.

從前己不可再回.

幻似雲,迷似霧.

全都非實以之.

 

為此死,為此亡.

到來不是已長望.

只是自在作多情.

貓已字.

 

 

 

 

 

 

 

發表時間:2010-08-01 01:57 AM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2010 年 7 月 26 日  星期一   晴天



 

dAY.227  

 岩岩番到屋企..

今朝七點鐘就起左身.

整好野就番工.

蕃茄系朗屏等我.

一齊去左食車仔麵.

跟住打的番工.

今日唔系好多野做.

識左好多新朋友.hapi:p

同啲阿姨都幾熟

比啲阿姨笑我個樣似女仔-_-...

lunch同蕃茄食.

吸吸...吸吸....

放工果陣同成班人一齊坐巴士

傾左好耐;p 有個人好似劉德威

阿叔一直保持中女殺手的樣子xd.

放到屋企打qooza..

---------------------------------------------

謝了傻婆;-)

 

 

 

發表時間:2010-07-26 06:04 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2010 年 7 月 25 日  星期日   晴天



 

2010-07-25  

前晚系大屋訓.

十二點幾佢地先到.

朗朗 浩南姐 蕃茄.

蕃茄重要系坑尾村跑番番黎.

班友成晚系到笑蕃茄-_-;

搞到我同蕃茄成晚都訓唔著 しつこい...

跟住朝早出去食早餐..

食左壽司同盒飯.

番到黎kbee黎左

之後同個傻婆一齊番;p

令左我個煙盒走-_-;;

--------------------------------------------------------------

能回到過去.

不能改變的就只有它.

願...

發表時間:2010-07-25 11:25 AM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2010 年 7 月 21 日  星期三   晴天



 

workingday;p  

今日第一日番工...

八點半出門口...

系朗屏同黃永食左個車仔麵

小飛黎到之後就打的去番工

工廠好大;p環境很好

朝早九點做到夜晚十點.

系入面識左好多人.

放工果陣成個人散哂了.

唔打咁多.訓教先

發表時間:2010-07-23 10:14 AM  [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2010 年 7 月 18 日  星期日   晴天



 

2010-07-18  

 琴晚去左游水;p

今次少左好多人.得番:

我,洛,茄,年,永,飛 六個人

首先緊系去大池游下先啦;D

游左兩個圈.番到黎笑到傻.

超核凸咯 死黃永xdxd.

跟住去跳水;p:p:p:p:p

我識完美落水了;p同我同細識.

笑料.有個肥仔...木瓜奶

重勁過茄哥.個肥仔尖頭的xdxd;

一落水果下...我話零水花你信唔信.

見到個教練 教個女仔;又黎笑料

(將隻手伸直駁頭夾耳仔,系啦 慢慢跳落去就得架啦)

超大聲,拍個女仔慘死了xdxd;

我地六條友住系到好似睇戲咁xd;

落番中池.突然落超大雨

我地好似系八號風球游水咁;p超大風超大雨

成班即刻衝去大池.冇幾耐雷暴警告上水走人.

系出面吸吸.哈 吹到煙圈了.洛爺系到食我吹出黎既冬甩

去ok.食野 ok送野食.去亭玩左陣,過多陣閃;p

 

 

 

發表時間:2010-07-18 11:09 AM  [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]