開學大約一個星期,差不多都見到她,我的好友-傻B。
昨天的RE風波,好像已經平息了,囡囡和有毛還是朋友。
昨天的傷心事,今天見到他,我仍會想起,但可能只是誤會,
是我想得太多了,希望事實如是。
死傻B!!!!成日鬧我蠢!蠢!蠢!蠢!蠢!蠢!
死有毛!!!!要我等禁耐!!!!!拿住D書重死我
寫本篇blog o既時候,有傻B配樂~~~
喃摩喃摩喃摩喃摩喃摩喃摩喃摩~~~~~~~~~~~~~
-------------------------------------------------------------------------------------------
好掛住Mrs Lee呀!!佢教英文好過依家li個MIss好多GA!!!
班主任幾好人ga
但教書速度好似慢o左DD
Never Mind He is a good teacher!!!
我依家係History 科科長
都唔知係好定壞
希望唔會有太多野做la!!

By
期待一三五的傻企鵝
|