哈哈...今日好早打日記xdd....
今日冇特別發生...
今日落雨...冇出街街~~
之後係屋企開電腦玩msn同上cream網...
sorry呀!!!今日冇Renee相相呀!!!
因為Renee有d事...未影相相呀!!!
之後左post左Renee係工展會同<<俠影魔龍>>首映禮相相!!!
Renee同Chips係工展會相相
<<俠影魔龍>>首映禮