今日天氣又落雨....><
今日冇出街街呀..係屋企電腦....
今日早左打日記...
之後上cream網睇相相!!!
cream post左Renee讀信同得獎歌!!!^^
post番之前係荃灣d相!!!
post左Jennifer同Karrie相相!!!
我同Jennifer同Karrie影個相呀!!!
好開心呀!!!
post番Renee相相~~
有4張Renee相相~~