今日係聖誕節!!!
祝大家聖誕快樂!!Merry Christmas!!
今日去左長青打籃球!!!
去到長青公園見到唔算多人!!!
之後去左美景金島食飯!!!
突然電話...原來係阿棠黎!!!
佢問我係邊到食飯....我話係金島食飯!!!
之後又有電話...係敖佬打比我!!!
佢問我係邊到食飯...我話係金島食飯!!!
之後佢地黎左!!!!!
食完之後,,,,敖佬肚餓又買左意粉食!!!
食完就去左打籃球!!!!
打完之後就去左7仔買汽水同睇書!!!!
睇完就番屋企打日記!!!!
sorry呀....冇Renee相相!!!
post番Cream細細個d相!!!
 
 
|