sorry呀....
本來琴日打日記呀...因為上左自己日記打唔到呀!!!
sorry呀...
唔知e家打唔打到呢!!!
琴日去左黑仔屋企玩!!!!
之後去左荃灣中心腳板仔買飯!!!
買完就去左黑仔屋企食飯!!!
上到去開cream歌聽!!!^^
食完就玩炸彈人!!!好好玩呀!!!
之後又玩左康樂棋!!!^^
玩到6點幾...黑仔去左沖涼!!!
我就玩左一陣炸彈人!!!
玩完就落去接阿邦!!!
之後去左愉景新城美心食晚飯!!!
食完去左CD店睇!!!
之後我見到Cream My Sunshine碟!!!
好開心呀!!!!
黑仔買左Cream CD送比我呀!!!
我勁開心!!!^^
買完就落車去長青打籃球!!!!
去到就開始打籃球!!!^^
打倒10:50去左7仔買汽水!!!
之後搭車番屋企!!!!
之後整左Cream相!!!
唔知大家喜唔喜歡呢!!!
希望大家喜歡呀!!!



|