我post番之前我同Renee係聖誕節....
食聖誕大餐d相相....
不過我冇影Renee相相呀!!!
sorry呀....]]
個日玩得勁開心!!!!
哈哈!!!^^
影左好多相相呀!!!
之後去左睇燈飾!!!
我影左我師妹相相!!!

始終都係鍾意自己用牛奶 / 忌廉煮既白汁,特別香,特別滑呀~餐前飲碗羅宋湯,特別開胃~
 
現成牛扒汁加鮮蘑菇煮,超好味啊~出爐喇,香噴噴呀,好有滿足感~
 
竟然焗得剛剛好,有好多肉汁,好嫩滑喔~~罐頭曼克頓周打蜆湯 + 新鮮蜆,好鮮甜,不過罐湯鹹左d~~
 
又一意料之外,意料之外地夾喎,好味架~
面頭係mozzarella cheese,焗得好好味,超開心~
 
呢個我同Renee同師妹好鍾意呀,好鍾意玉桂味,同蘋果好配合,今次呢個金寶面好脆呢!!!
我的妹師

 
|