ron0729
暱稱: 阿培
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
阿珊生日
同fd打波!!^^
2008-05-22
2008-05-19
2008-02-29

日誌分類
全部 (117)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
1你許可 2愛的真諦 3...
cc
ccc
ccc
kimmy
renee11
手機主題
自己

日誌統計
文章總數: 117
留言總數: 55
今日人氣: 9
累積人氣: 2560

站內搜尋
RSS Feed

2006 年 12 月 28 日  星期四   晴天


^^ 分類: 未分類

我post番之前我同Renee係聖誕節....

食聖誕大餐d相相....

不過我冇影Renee相相呀!!!

sorry呀....]]

個日玩得勁開心!!!!

哈哈!!!^^

影左好多相相呀!!!

之後去左睇燈飾!!!

我影左我師妹相相!!!

 

始終都係鍾意自己用牛奶 / 忌廉煮既白汁,特別香,特別滑呀~餐前飲碗羅宋湯,特別開胃~

現成牛扒汁加鮮蘑菇煮,超好味啊~出爐喇,香噴噴呀,好有滿足感~

竟然焗得剛剛好,有好多肉汁,好嫩滑喔~~罐頭曼克頓周打蜆湯 + 新鮮蜆,好鮮甜,不過罐湯鹹左d~~

又一意料之外,意料之外地夾喎,好味架~ 
面頭係mozzarella cheese,焗得好好味,超開心~

呢個我同Renee同師妹好鍾意呀,好鍾意玉桂味,同蘋果好配合,今次呢個金寶面好脆呢!!!

我的妹師

 


      

 






訪客留言 (返回 ron0729 的日誌)


∼泰仔∼ 於 2006-12-28 08:08 PM 發表:
-.-做咩轉密碼~
好在我聰明ja~
咁都比我入到~XD
呵呵~係唔係好西利呢~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

hi~~泰仔
你黎左喇!!!
因為好多唔識d人留言呀!!!
係我日記打粗口呀!!!
我未轉左密碼囉!!!
55...好聰明呀!!!
泰仔好真係好叻呀!!!^^
Posted at 2006-12-29 08:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







tofumonzter@createblog.com