ron0729
暱稱: 阿培
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
阿珊生日
同fd打波!!^^
2008-05-22
2008-05-19
2008-02-29

日誌分類
全部 (117)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
1你許可 2愛的真諦 3...
cc
ccc
ccc
kimmy
renee11
手機主題
自己

日誌統計
文章總數: 117
留言總數: 55
今日人氣: 1
累積人氣: 2552

站內搜尋
RSS Feed

2006 年 12 月 30 日  星期六   晴天


^^ 開心 分類: 未分類

今日上午7:30去左練鼓同Renee入新歌....

練鼓練到11:30之後去左Renee錄音室聽Renee唱新歌!!!!

個首歌好好聽呀!!!!^^

之後我又係幫Renee打鼓!!!!

一開頭我唔係好識打....

好楚Renee係到教我打!!!

之後慢慢好開始識打喇!!!!

我一到打一到聽Renee唱新歌!!!^^

唱到差唔多12:50分!!!

之後我搭地鐡去深水po...番教會!!!

到左深水po打比黑仔叫佢地鐡站等!!!

之後我同黑仔行番教會!!!!

番到教會我見到好少人,,,,可能d人未番!!!

之後同黑仔打乒乓球!!!^^

打到差唔多3:30就落左去開始唱歌歌喇!!!

之後落到坐左一陣就開始唱歌喇!!!

之後分組傾計!!!

之後到講自己的事!!!

我話今日我幫Renee入新歌!!!

之後我個組話你真係幫Renee入新歌呀!!!!

我真係呀!!!!^^

我個組有一個女仔勁似紙巾!!!^^

完左之後我同黑仔未上去打乒乓球,,,,

我同黑仔同DJ同小冰講拜拜!!!^^

之後就上左去打乒乓球!!!

我係教會都算識好多人!!!

有個男仔係電話玩寵物小精靈!!!

哈哈!!!!打完乒乓球就入左band室!!!

聽歌仔!!!^^

之後就搭車番屋企打日記!!!!

唔知今日有冇Renee相相呢!!!

有就我會post上日記到!!!

之後自己整左Cream相相!!!

唔知大家喜唔喜歡呢!!!

希望大家喜歡呀!!!!

 

Hilda

Cream簽名相!!!!

 



 

 

 

 






訪客留言 (返回 ron0729 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]








tofumonzter@createblog.com