今日上午7:30去左練鼓同Renee入新歌....
練鼓練到11:30之後去左Renee錄音室聽Renee唱新歌!!!!
個首歌好好聽呀!!!!^^
之後我又係幫Renee打鼓!!!!
一開頭我唔係好識打....
好楚Renee係到教我打!!!
之後慢慢好開始識打喇!!!!
我一到打一到聽Renee唱新歌!!!^^
唱到差唔多12:50分!!!
之後我搭地鐡去深水po...番教會!!!
到左深水po打比黑仔叫佢地鐡站等!!!
之後我同黑仔行番教會!!!!
番到教會我見到好少人,,,,可能d人未番!!!
之後同黑仔打乒乓球!!!^^
打到差唔多3:30就落左去開始唱歌歌喇!!!
之後落到坐左一陣就開始唱歌喇!!!
之後分組傾計!!!
之後到講自己的事!!!
我話今日我幫Renee入新歌!!!
之後我個組話你真係幫Renee入新歌呀!!!!
我真係呀!!!!^^
我個組有一個女仔勁似紙巾!!!^^
完左之後我同黑仔未上去打乒乓球,,,,
我同黑仔同DJ同小冰講拜拜!!!^^
之後就上左去打乒乓球!!!
我係教會都算識好多人!!!
有個男仔係電話玩寵物小精靈!!!
哈哈!!!!打完乒乓球就入左band室!!!
聽歌仔!!!^^
之後就搭車番屋企打日記!!!!
唔知今日有冇Renee相相呢!!!
有就我會post上日記到!!!
之後自己整左Cream相相!!!
唔知大家喜唔喜歡呢!!!
希望大家喜歡呀!!!!

  Hilda
Cream簽名相!!!!
 

|