ron0729
暱稱: 阿培
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
阿珊生日
同fd打波!!^^
2008-05-22
2008-05-19
2008-02-29

日誌分類
全部 (117)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
1你許可 2愛的真諦 3...
cc
ccc
ccc
kimmy
renee11
手機主題
自己

日誌統計
文章總數: 117
留言總數: 55
今日人氣: 13
累積人氣: 2599

站內搜尋
RSS Feed

2007 年 3 月 1 日  星期四   晴天


琴日同d fd食飯....xdd]]] 愉快 分類: 未分類

sorry呀....前日唔記得左打日記呀xdd]]]]]

琴日又去左黑仔屋企打機!!!!

之後黑仔係大窩口地鐡站等我!!!!

之後我出口門搵黑仔!!去到大窩口地鐡站見到黑仔到左!!!

之後我買飛....之後一齊搭地鐡去荃灣!!!!!

到左荃灣去搭小巴去黑仔屋企!!!!

去到黑仔屋企打PS2...打到2點幾!!!之後去左荃灣中心大家樂食野!!!!

之後叫完野食....我就拿電話影相!!!影左黑仔同我d相相!!!!

食完就上番佢屋企打機....打到5:45之後打比阿邦!!!

叫佢一陣去黑仔屋企....差唔多7:00阿邦就黎左喇!!!

之後我同黑仔打機打到7:35之後陪黑仔睇醫生!!!!

睇完醫生就去左愉景新城食飯!!!!

我同黑仔同阿邦勁個M記..有個女仔勁靚!!!^^

之後就去左大快活食飯!!!!叫完之後就去左令野食!!!

有個女仔勁似Jennifer....真係好似呀!!!!

之後我又拿電話拍黑仔同阿邦!!!!!

食完就行多一陣街街!!!!xdd]]]]

之後就搭車番屋企!!!!xdd]]]

 






訪客留言 (返回 ron0729 的日誌)


∼泰仔∼ 於 2007-03-02 01:57 PM 發表:
@@∼都好冇奈冇見佢地
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]








tofumonzter@createblog.com