今日又係屋企發呆呀!!!!!xdd]]]]]><
之後開電腦玩..開msn同上cream網同聽歌!!!!!!!
之後睇花師奶同keroro軍曹!!!!!
晚上食飯...之後睇十兄弟!!!!!
睇完之後阿爸叫我落去食野!!!!!!
食完之後就番屋企....係屋企落下就見到好多人圍觀睇野!!!
原來有人跳樓!!!!勁多人呀!!!~~
之後就見到包包同佢爸爸!!!!xdd]]]]
超多警察封鎖現場!!!!xdd]]]
睇完之後番屋企打日記!!xdd]]]]]]]]]]]]]]