ron0729
暱稱: 阿培
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
阿珊生日
同fd打波!!^^
2008-05-22
2008-05-19
2008-02-29

日誌分類
全部 (117)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
1你許可 2愛的真諦 3...
cc
ccc
ccc
kimmy
renee11
手機主題
自己

日誌統計
文章總數: 117
留言總數: 55
今日人氣: 3
累積人氣: 2607

站內搜尋
RSS Feed

2007 年 3 月 3 日  星期六   晴天


今日番左教會....xdd]]]] 開心 分類: 未分類

今日番左教會....xdd]]]]]]]

番到教會就見到大師姐同阿康!!!!!

之後我就落左去禮堂聽詩歌!!!!唱愛是不保留~~勁好聽!!!!^^

之後就見到ki ki同佢兩個阿妹一陣番!!!!~~

之後3:10開始團契!!!!勁多新人!!!^^

之後唱團歌同詩歌!!!!!唱完就玩左兩個遊戲~~

第一個遊戲係貓捉老鼠...第二個遊戲係青蛙跳!!!!!~~

第一個遊戲都幾好玩....第二個遊戲我就輸左!!!!!><

玩完就分組查勁.....查完就miss wong同阿倫問我信左主未!!!!

miss wong問我原唔原信主...之後我話原意~~

之後就跟miss wong聽佢講解信主方法!!!!

之後就跟住miss wong讀!!!之後就完成信主!!!!

之後出到門口突然全人拍手!!!我唔知什麼事~~好特然!!!!^^

之後就同黑仔上上面打乒乓球!!!!~~

之後就入band室練結他!!!!過左一陣見到大師姐同ki ki阿妹入黎練鼓!!!!!!

之後就見到ki ki入左黎練歌!!!!佢唱得好好聽呀!!!!!!^^

之後就搭車過長青打籃球~~係巴士就見到ki ki好似妹疲倦!!!!

到了葵芳落車...之後我同ki ki講拜拜!!!!

左之後去長青打籃球~~打完就去左7仔買汽水!!!

之後我同泰仔去左公園坐左一陣,,,,,之後就搭車番屋企!!!!

番到屋企沖涼,,,打日記~~






訪客留言 (返回 ron0729 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]








tofumonzter@createblog.com