今日又去左黑仔屋企玩!!!!!xdd]]]]]
之後去大窩口MTR等黑仔!!!!
我落到MTR就見到黑仔同O2!!!!!!xdd]]]]
之後我同黑仔去左葵芳買PS2 game~~
之後就去左食麵~~之後拿完碟..搭地鐡去黑仔屋企!!!!
去到黑仔屋企試game....勁好玩呀~~~^^
玩到4:30之後就落左去買麵食!!!!
之後就上番去睇叮噹!!!!~~
睇完就黑仔教我彈結他!!!學左幾個音~~
之後就打多陣就番屋企...打日記~~
http://www.xanga.com/home.aspx?user=tak_sue_aka
|