今日整日係屋企發呆.......xdd]]]]]]]]
但係屋企好悶呀....~~
下午就去左練鼓!!!!!~~~練左2個鐘!!!!
練鼓好得意呀!!!!!不過唔講比你聽~~
練完就番屋企睇電視!!!!
晚上睇十兄弟(大結局)..好好睇呀!!!!^^
之後就打日記!!!!!!xdd]]]]]
~~~~之後post左Hilda相相~~~~~
好掛住Hilda呀!!!!~~