今日番左教會.....xdd]]]]]
番到教會見到黑仔同O2.....之後黑仔教我彈結他!!!!!!
到3:00就落左去禮堂團契...之後唱團歌!!!!
唱完就玩動物園....勁好玩!!!!
之後黑仔輸左就我同唔知邊個!!!之後輸左就行天橋!!!!
我係第一個行!!!之後行完之後..勁多人拍手!!!^^
玩完之後就分組討論!!!!.....xdd]]]]
到了5:30我同黑仔上左去打乒乓球!!!!!!~~
之後就去左band室練歌!!!!!練到7:30就落左去禮堂!!!!~~
就見到ki ki佢地玩緊Uno~~
佢地玩到7:45就走!!!!~~
之後就我就去搭車回家!!!!!之後就見到ki ki同佢妹妹!!!!
之後ki ki叫我陪佢便利店買野!!!!佢就買左麵包....我就買左汽水!!!!
買完就去巴士等車....之後ki ki同我講話問我去唔去bbq!!!!
之後我話去呀...之後我左問佢去唔去!!!!
ki ki話去呀!!!!~~xdd]]]]
之後就見到爸爸~~之後我同爸爸介紹我朋友佢識!!!!
之後ki ki有車到...之後ki ki同佢妹妹我講拜拜!!!^^
番到屋企打日記....>xdd]]]]
|