今日好早打日記!!!!~~
唉....好慘呀!!!屋企電腦上網好慢呀!!!!!><
唔知點解呀...琴日開係咁!!!!><
今日冇特別發生......xdd]]]]]]
下午我同阿爸去左荃灣食野!!!之後就去左街市買野~~
買完野之後就番屋企打日記!!!~~
係屋企睇電視....xdd]]]]]]
今日唔想打咁多野,,,,因為今日冇特別野打~~~
sorry呀....聽日會打番多d野呀!!!^^