今日係特別無聊的一天......xdd]]]]]
整日係屋企發悶....><
之後開電腦玩....msn/上網/聽歌等等......xdd]]]]
之後下午睇花師奶等等......~~
晚上食飯....唉..電視冇野睇呀><
悶到我發癲......><