今日番左教會.....xdd]]]]]
番到教會就搵黑仔...之後就同黑仔落禮堂~~
落到去黑仔影相.....無奈><
到了3:15開始團契!!!!之後就唱詩歌!!!!
唱完就玩左一個小遊戲~~都幾好玩!!!
之後就分組討論!!!!!到了5:30我就同黑仔上左去打乒乓球~~
過左一陣見到ki ki兩個阿妹上左黎打乒乓球!!!!!
之後就玩踢顯,,,,輸左就做掌上壓~~我同阿信輸得勁多><
之後7:30我同黑仔/大師姐/阿康/O2去左通樹街個邊打籃球!!!!!
去到就見到阿青....打緊籃球!!!!!
突然間落雨.....><..............之後就去左球埸坐!!!!!!
黑仔話去買水飲.....我同阿青陪佢去買水~~~
買完就去番球場........佢地踢到9:00就去左食野~~~
個間餐廳d飯勁好味呀.......之後一到食飯同睇足球比賽~~~^^
到了11:00我同O2就送阿草搭車~~
之後O2就送到西九龍付近!!!!之後岩岩有車到了~~~
番到屋企沖涼....打日記~~
之後post左Renee今日做慈善活動相相~~
影左好多相相呀~~哈哈^^

|