ron0729
暱稱: 阿培
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
MORE...  

« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

最新日誌
阿珊生日
同fd打波!!^^
2008-05-22
2008-05-19
2008-02-29

日誌分類
全部 (117)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
1你許可 2愛的真諦 3...
cc
ccc
ccc
kimmy
renee11
手機主題
自己

日誌統計
文章總數: 117
留言總數: 55
今日人氣: 12
累積人氣: 2598

站內搜尋
RSS Feed

2007 年 3 月 17 日  星期六   晴天


番左教會...xdd]]]] 開心 分類: 未分類

今日番左教會.....xdd]]]]]

番到教會就搵黑仔...之後就同黑仔落禮堂~~

落到去黑仔影相.....無奈><

到了3:15開始團契!!!!之後就唱詩歌!!!!

唱完就玩左一個小遊戲~~都幾好玩!!!

之後就分組討論!!!!!到了5:30我就同黑仔上左去打乒乓球~~

過左一陣見到ki ki兩個阿妹上左黎打乒乓球!!!!!

之後就玩踢顯,,,,輸左就做掌上壓~~我同阿信輸得勁多><

之後7:30我同黑仔/大師姐/阿康/O2去左通樹街個邊打籃球!!!!!

去到就見到阿青....打緊籃球!!!!!

突然間落雨.....><..............之後就去左球埸坐!!!!!!

黑仔話去買水飲.....我同阿青陪佢去買水~~~

買完就去番球場........佢地踢到9:00就去左食野~~~

個間餐廳d飯勁好味呀.......之後一到食飯同睇足球比賽~~~^^

到了11:00我同O2就送阿草搭車~~

之後O2就送到西九龍付近!!!!之後岩岩有車到了~~~

番到屋企沖涼....打日記~~

之後post左Renee今日做慈善活動相相~~

影左好多相相呀~~哈哈^^






訪客留言 (返回 ron0729 的日誌)


方包 於 2007-03-18 01:07 AM 發表:
hihi''
泥左丫...
你個日記好 bt 丫....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

hi hi~~
你黎左喇~~
55.係呀~~
多謝!!!
Posted at 2007-03-18 01:08 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]








tofumonzter@createblog.com