今日整日係屋企發呆.....xdd]]]]]
之後開電腦玩....開msn/上網/聽歌等等....
下午2:45就去左荃灣飲茶!!!!
去到茶餐廳食野....食完就去左買野~~
買完就搭車回家...番到佢放低d野就落左去惠康買野~~
落到去買左好多野....我就去左買壽司!!!!!^^
買完就等阿爸買完野之後就回家!!!!
番到屋企睇電視....xdd]]]]
晚上食飯...睇電視同打日記~~