今日去左黑仔屋企玩.....xdd]]]]]]]
之後落到大窩口MTR就見到黑仔/O2同佢d fd!!!!
之後就同黑仔同佢個f fd去荃灣個邊搭小巴去黑仔屋企!!!!
去到就去左荃灣中心開心快餐買飯!!!!
買完就去黑仔屋企...之後就食飯!!!!
食完就彈左一陣結他,,,之後就打PS2~~~
黑仔同佢就整野!!!!~~
之後就睇多啦A夢.....之後就打多一陣機!!!!
之後就送黑仔個f fd搭小巴~~
送完就上番佢打多一陣機~~
之後就落去搵阿邦.....之後就去左影地鐡~~^^
影完就去愉景新城食飯...我地又去番美心食~~
又見到個個姐姐呀!!!^^勁似Jennifer^^
買完之後就食飯喇!!!!~~阿邦傻傻地呀!!!
食得勁快.....我同黑仔食完就食布丁~~勁好味呀!!!!
食完就行得一陣....行完就番屋企!!!!
番到屋企....沖涼/打日記!!!!!!!!xdd]]]]]
之後post左我表姐相相~~~
係唔係好得意呢...靚唔靚呀!!!!xdd}}}}}}}}}
 
|