ron0729
暱稱: 阿培
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
阿珊生日
同fd打波!!^^
2008-05-22
2008-05-19
2008-02-29

日誌分類
全部 (117)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
1你許可 2愛的真諦 3...
cc
ccc
ccc
kimmy
renee11
手機主題
自己

日誌統計
文章總數: 117
留言總數: 55
今日人氣: 7
累積人氣: 2593

站內搜尋
RSS Feed

2007 年 3 月 25 日  星期日   晴天


練歌...xdd]]]] 開心 分類: 未分類

sorry呀...好似好奈冇打日記~~

因為冇心情打日記~~sorry呀!!!~~

今日去左教會練歌....xdd]]]]]

之後搭車去教會....番到教會下面大門等黑仔~~

過左一陣就見到黑仔...之後就同佢一齊上去!!!!

上到去就打乒乓球!!!!過左一陣就見到阿健番左黎!!!!!!~~

到了2:10有電話黎...原來係曾慧打黎!!!~~

佢話搭緊地鐡黎緊!!!!過左一陣我就落地鐡站搵曾慧~~

落到就見到曾慧同和尚!!!!!~~

之後就行番教會~~番到教會去左譚先間房!!!!

坐左一陣....之後就去左band房!!!!!

就見到黑仔同阿健彈緊結他!!!~~~~~

之後就開始練歌....曾慧唱歌好叻呀~~!!!!!!!!!

之後彈下結他,,,整親隻手...之後曾慧問我有冇事~~

我話冇事!!!!....之後曾慧話肚餓~~

之後就叫左外賣!!!!!!!!之後曾慧唱小櫻個首歌勁好聽!!!!!!^^

之後外賣到...之後我同曾慧就開餐喇!!!!!~~

嘩....曾慧個個麵勁多油~~~我就食楊洲炒飯!!!!!!!!!

勁開心曾慧比左肉丁我食!!!!^^

我冇奈曾慧夾左我d飯食!!!!冇所講喇!!!!~~

佢食完就唱歌....正呀!!!!^^

到了5:30我同黑仔玩層層碟....哈哈~~

黑仔輸左3次,,我就輸左2次!!!!

到了6:00之後我同曾慧搭車!!!!~~

去到巴士站..岩岩就有車到了!!!!!~~

係巴士我同曾慧傾左好多計!!!!~~

我問佢下一之番唔番教會練歌!!!!佢話一定番!!!~~^^

佢問我佢把聲似唔似男仔聲....我話唔似呀!!!!~~

我到了長青之後就同曾慧講拜拜~~

去到籃球場就見到佢地打緊!!!!~~~~~

之後就落去打!!!!!打到7:00就去7仔買野飲!!!!!!!!!!~~

曾慧原來打過比我!!!佢話把傘留左教會!!!!!

佢問我下星期六幫佢保住!!!!!~~

到了8:00搭車回家.....番到屋企沖涼...打日記~~~






訪客留言 (返回 ron0729 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







tofumonzter@createblog.com