今日打比電話比阿寧...叫佢1:30係西九龍M記門口等xdd]]]]
之後我搭車去西九龍M記...去到就見到勁多人睇舞獅同表演!!!!!
之後就見到陳法拉做表演家賓!!!!之後就去到M記門口,,,阿寧未到!!!!
等左2-3個字就見到阿寧到左...之後就入左M記食野!!!
之後出去買餐食...買完就到阿寧買!!!佢同我一樣餐~~
之後一到食一到傾計....過左一陣阿寧表哥黎左!!!!
佢去左買餐,,,,買完就食喇!!!!!~~哈哈.....
食完就番教會喇...番到去就去左band室坐左一陣就落左禮堂團契!!!
唱詩歌..唱完就玩左數字遊戲.....xdd]]]]]]]有7個人輸~~
阿寧/kiki/mj等等.....xdd]]]]]]
玩完就分組討論查經.....我地個組勁多新人~~
查經查到5:15我同阿寧同佢表哥就上左band室!!!!!!
阿寧就練bass...我就入番band室彈結他!!!!之後我同煜倫同阿草唱十分愛(合唱)~~冇奈.......
阿草彈琴超勁...咩歌都識彈!!!!!!!!!
到了7:20到我就上番去搵阿寧...入到就就見到阿林睇緊書~~之後同阿林(女仔黎)say hello~~^^
阿寧就岩岩黎問我佢表哥係邊,,,我話唔知道呀!!!!
之後就打比佢表哥....佢話係網吧打緊機!!!!!
之後我就同阿寧行去搵佢.....過一陣就見到佢!!!!!
佢話係網吧打機.....之後阿寧問我打唔打機...我話冇所謂!!!
去到網吧,,,勁熱又少game玩/又玩唔到!!!!!
突然有電話...佢話我佢係邊個喎
打到8:40又去左西九龍M記食野!!!!!我話係唔係阿婷喇!!!!
佢話係呀...佢可能唔知落唔落!!!之後佢問我係邊到...我話係網吧打緊機
食完就坐一陣就上左最高個層睇人玩頭d!!!
d人好chips//之後就玩打籃球...我同阿寧同佢表哥玩到傻傻地!!!!
玩完就送佢地搭車,,,之後阿寧同我講話星期三可能番教會!!!
岩岩有車到...之後就同佢地講拜拜!!!!我就搭車過長青!!!
過到去威威問我打唔打通頂....我冇所謂~~
之後就搭的士去網吧!!!!xdd]]]]]]]
|