今日番左教會....xdd]]]]]]
之後搭車去左西九龍大快活買粉食..xdd]]]]]
買完就番教會食....番到教會勁多人望住我食野..o左~~
之後就見到MJ/小冰同我聲hi~~
突然有電話黎...原來係阿寧打比我..佢問我係邊到..我話係教會!!!!
佢話搭緊車番緊黎....之後我就落去禮堂團契!!!!
過左一陣就見到阿寧番左黎喇!!!!!佢帶左佢堂表弟黎!!!好得意呀^^
之後就開始團契喇...唱詩歌/玩遊戲等等...xdd]]]]]差唔多唱詩歌過時阿寧拖住我隻手!!!!
我突然間呆左...唱完團歌之後就玩遊戲...我就同ki ki/黑仔/阿寧堂表弟/煜倫等等一組!!!!~~
我又輸左喇><''''玩完就係聖經解答問題!!!譚先係會化解你的問題!!!!~~
之後就分組...突然有野食^^....黑仔就拿左朱古力出黎擺!!!!
我就幫手擺..分完我個組..就去番以前個組擺!!!我就比人整...捉住我隻手唔放><!!!!
都唔緊要呀!!!都幾好玩!!!~~完左小組..之後阿寧又捉左我上去band室!!!!
之後就幫佢拿線...之後就去番band室練結他!!!!!阿寧堂表弟就學打鼓~~
阿寧係街上又整我個頭呀><...次次都係整我!!!可能我好玩掛!!!~~冇所謂喇!!!!都比佢玩慣左^^
佢學得好快...到了7:30就去左西九龍食壽司!!!!嘩勁多人排隊~~
之後叫黑仔佢地係到等住先,,,,,之後阿寧又捉我同佢堂表弟陪佢去廁所!!!!!!~~
我同佢堂表弟去完之後..就見到阿寧重係排緊隊!!!!!之後等左差唔多三個字阿寧先出黎!!!!
之後就去番壽司店出面等!!!!嘩..真係唔想左等喇!!!!><
之後就去左日式拉麵食拉麵!!!~~之後我謂阿寧食豬排!!!!!...佢好似bb^^
食完就搭車過長青...之後就阿寧講拜拜~~
過到長青籃球場見到佢地打緊...佢問我咁晏先過黎!!!!o左~~
之後就去左7仔又見到個個姐姐..之後就買野飲!!!好慘呀又冇左$30><
買完就去左公園坐左一陣,,,,家進傻左呀!!!因為佢拿我電話影自己!!!!o左~~
到了11:30就搭車番屋企!!!!!!!!番到屋企岩岩12:00~~
之後就沖涼,,,火影忍者~~之後就打日記!!!!xdd]]]]]]
|