sorry呀...好奈冇打日記喇xdd]]]]]]]]
今日去左西九龍食野xdd]]]]我約左阿寧/黑仔/阿寧朋友~~
之後就係深水po地鐡站等黑仔!!!!去到就見到黑仔係到等!!!!
之後就同黑仔去西九龍等阿寧!!!!去到M記等~~
差唔多等左3個字就見到阿寧黎左...佢帶左朋友黎!!!
之後就去左大快活食野...阿寧同佢朋友就去左買野~~~~
過左一陣就見到阿彥同佢堂弟黎左!!!!~~
黑仔食完就...我打電話比阿寧問佢係邊...佢話買禮物!!!
佢叫我地番教會先....之後就番教會!!!!~~
番到教會就去左譚先間房坐...之後我電話響..原來係阿寧打黎!!!
佢問我係邊我話係譚先間房...之後就入左黎左~~
我就去令野!!!之後就落去禮堂~~我今日係做司事!!!
阿寧同佢朋友陪我坐!!^^一到傾計一到傻笑!!!!
3:10開始...MJ都係做司事!!!!~~~
之後就唱詩歌...玩遊戲等等.....~~之後就分組討論查經!!!~~
查完經之後阿寧叫我上去....之後就去左Band室練結他!!!!~~~~~
嘩勁多人上左黎!!!之後有人請左我食野!!!^^
阿寧練完bass,,玩Uno~~玩到7:35就去左西九龍KFC食野!!!!~~勁多人!!!
過左4個字先有位!!!就去左買野~~嘩勁好味!!!!
食完就去左最高過層玩!!!!玩到傻左我地!!!!~~
玩完就送阿寧搭車,,,阿寧岩岩有車到!!!!~~
我同黑仔同阿寧堂弟就送阿寧同學搭車!!!~~~~~
係巴士站就同佢傾左一陣計!!!~~送完就同黑仔行番教會個邊搭車!!!!
岩岩有車到..番到屋企就沖涼...食野...睇火忍!!!!~~
|