ron0729
暱稱: 阿培
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
MORE...  

« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

最新日誌
阿珊生日
同fd打波!!^^
2008-05-22
2008-05-19
2008-02-29

日誌分類
全部 (117)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
1你許可 2愛的真諦 3...
cc
ccc
ccc
kimmy
renee11
手機主題
自己

日誌統計
文章總數: 117
留言總數: 55
今日人氣: 0
累積人氣: 2586

站內搜尋
RSS Feed

2007 年 5 月 19 日  星期六   晴天


番左教會...xdd]]]]]] 愉快 分類: 未分類

今日番左教會..xdd]]]]]]]]

之後我同黑仔同阿健去左深水po食大家樂~~

食完就番教會...番到教會Band室就見到KIKI/MJ/小冰等等~~

之後我就彈電結他同低音結他..黑仔同阿健就彈結他!!!!!xdd]]]]]]]]]]]

之後就打比阿寧問佢係邊到..佢話搭緊車黎...佢叫我係深水po地鐡站A出口等~~~

過左一陣就同小冰同阿貴一齊去接人!!!!去到我就見到小冰朋友!!!~~

佢同我聲halo^^......過左一陣就見到阿寧朋友同佢朋友~~

之後就見到阿寧...佢叫我帶佢朋友番教會先~~

番到教會...MJ見到新朋友就同佢介紹自己~~歡迎你地番教會!!!!~~

到了3:00就去左禮堂睇話劇....之後係出面簽名...簽完就入去喇!!!~~~~~

之後大佬捉左肥偉比我吱佢...勁好玩^^開始話劇喇!!!!~~

勁好睇....突然阿寧拍我...之後阿寧比d野我睇!!!!!~~~~~~

睇完話劇..就上番去分組傾計~~~嘩勁呀,,,我地個組勁多人!!!!!!~~

Miss Wong叫阿寧同佢朋友跟佢.......我地有12個人玩Uno~~

玩錢烏龜....唉比MJ問左我一個問題...佢問我友共情邊個唱...我話古巨基喇!!!!

因為MJ有獲..我本來冇...之後就有喇~~






訪客留言 (返回 ron0729 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







tofumonzter@createblog.com