今日番左教會..xdd]]]]]]]]
之後我同黑仔同阿健去左深水po食大家樂~~
食完就番教會...番到教會Band室就見到KIKI/MJ/小冰等等~~
之後我就彈電結他同低音結他..黑仔同阿健就彈結他!!!!!xdd]]]]]]]]]]]
之後就打比阿寧問佢係邊到..佢話搭緊車黎...佢叫我係深水po地鐡站A出口等~~~
過左一陣就同小冰同阿貴一齊去接人!!!!去到我就見到小冰朋友!!!~~
佢同我聲halo^^......過左一陣就見到阿寧朋友同佢朋友~~
之後就見到阿寧...佢叫我帶佢朋友番教會先~~
番到教會...MJ見到新朋友就同佢介紹自己~~歡迎你地番教會!!!!~~
到了3:00就去左禮堂睇話劇....之後係出面簽名...簽完就入去喇!!!~~~~~
之後大佬捉左肥偉比我吱佢...勁好玩^^開始話劇喇!!!!~~
勁好睇....突然阿寧拍我...之後阿寧比d野我睇!!!!!~~~~~~
睇完話劇..就上番去分組傾計~~~嘩勁呀,,,我地個組勁多人!!!!!!~~
Miss Wong叫阿寧同佢朋友跟佢.......我地有12個人玩Uno~~
玩錢烏龜....唉比MJ問左我一個問題...佢問我友共情邊個唱...我話古巨基喇!!!!
因為MJ有獲..我本來冇...之後就有喇~~
|