今日上午黑仔打比我...叫我係西九龍食野!!!!!xdd]]]]]
之後就搭車去西九龍搵黑仔...去到就見到佢!!!!
之後佢帶我去餐廳食野...嘩勁好味!!!^^
突然有電話黎....原來係阿寧打比我...佢問我地係邊到..我話係餐廳食野!!!!~~
佢叫我地係深水po地鐡站下面車尾等!!!!去到買飛~~之後就跑落去搵阿寧!!!!~~
見到阿寧...就上車去觀塘!!!!去到觀塘就等人...等左一陣有個男仔黎...原來係賣銀包比阿寧!!!!~~
買完就去番太子陪阿寧領3...個個姐姐話5:00先有得換...之後就搭地鐡番教會!!!
阿寧就打比阿晉叫佢係深水po A出口等!!!!去到就見到佢~~
之後就一陣番教會!!!!番到教會就要去番地鐡站去銅鑼灣去大球場!!!!!
嘩..突然勁大雨...之後就去左比雨~~ki ki勁好人..比左紙巾同黑仔抹雨水~~^^
之後就行去大球場...嘩勁多人~~行到閘口比飛!!!!
比完就入左喇....o唔見左ki ki d fd同黑仔~~譚生叫我打比黑仔....原來ki ki聽電話...問佢係邊到!!!
佢話係球場坐緊....之後就搵佢地...見到佢地喇!!!!~~
之後就開始喇....嘩超多人唱詩歌!!!好正呀//////我同阿寧同阿晉影左相相~~
勁happy同阿寧同阿晉傾計^^....到了6點幾阿寧問我得唔得閒陪佢去太子令3...我話得閒呀!!!
之後就搭地鐡去太子...之後有車到了...不過上唔到..太多人上喇!!!
要等下一架...車到了阿寧叫我坐佢夾黎...佢就聽歌同我傾左一陣計^^
阿寧見到黑仔訓左...係到笑^^之同了太子去番個個姐姐令3~~
令完就搭番地鐡去葵芳...去到葵芳...我同阿寧傻左係到操兵..哈哈~~
之後就阿寧講拜拜...去左買野飲~~撞到我 d fd!!!!!!
之後就番屋企喇....沖涼..食飯..打日記~~xdd]]]]]
阿寧番到屋企..我就add左佢^^同緊傾左好奈~~~~佢話沖完涼add我!!!!
差唔多10點幾...左add阿寧問佢訓未...佢話訓喇~~
佢話我轉左3台同佢send sms^^xdd]]]]]]]
|