ron0729
暱稱: 阿培
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
MORE...  

« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

最新日誌
阿珊生日
同fd打波!!^^
2008-05-22
2008-05-19
2008-02-29

日誌分類
全部 (117)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
1你許可 2愛的真諦 3...
cc
ccc
ccc
kimmy
renee11
手機主題
自己

日誌統計
文章總數: 117
留言總數: 55
今日人氣: 1
累積人氣: 2605

站內搜尋
RSS Feed

2007 年 5 月 27 日  星期日   雨天


去左大球場...xdd]]]]] 愉快 分類: 未分類

今日上午黑仔打比我...叫我係西九龍食野!!!!!xdd]]]]]

之後就搭車去西九龍搵黑仔...去到就見到佢!!!!

之後佢帶我去餐廳食野...嘩勁好味!!!^^

突然有電話黎....原來係阿寧打比我...佢問我地係邊到..我話係餐廳食野!!!!~~

佢叫我地係深水po地鐡站下面車尾等!!!!去到買飛~~之後就跑落去搵阿寧!!!!~~

見到阿寧...就上車去觀塘!!!!去到觀塘就等人...等左一陣有個男仔黎...原來係賣銀包比阿寧!!!!~~

買完就去番太子陪阿寧領3...個個姐姐話5:00先有得換...之後就搭地鐡番教會!!!

阿寧就打比阿晉叫佢係深水po A出口等!!!!去到就見到佢~~

之後就一陣番教會!!!!番到教會就要去番地鐡站去銅鑼灣去大球場!!!!!

嘩..突然勁大雨...之後就去左比雨~~ki ki勁好人..比左紙巾同黑仔抹雨水~~^^

之後就行去大球場...嘩勁多人~~行到閘口比飛!!!!

比完就入左喇....o唔見左ki ki d fd同黑仔~~譚生叫我打比黑仔....原來ki ki聽電話...問佢係邊到!!!

佢話係球場坐緊....之後就搵佢地...見到佢地喇!!!!~~

之後就開始喇....嘩超多人唱詩歌!!!好正呀//////我同阿寧同阿晉影左相相~~

勁happy同阿寧同阿晉傾計^^....到了6點幾阿寧問我得唔得閒陪佢去太子令3...我話得閒呀!!!

之後就搭地鐡去太子...之後有車到了...不過上唔到..太多人上喇!!!

要等下一架...車到了阿寧叫我坐佢夾黎...佢就聽歌同我傾左一陣計^^

阿寧見到黑仔訓左...係到笑^^之同了太子去番個個姐姐令3~~

令完就搭番地鐡去葵芳...去到葵芳...我同阿寧傻左係到操兵..哈哈~~

之後就阿寧講拜拜...去左買野飲~~撞到我 d fd!!!!!!

之後就番屋企喇....沖涼..食飯..打日記~~xdd]]]]]

阿寧番到屋企..我就add左佢^^同緊傾左好奈~~~~佢話沖完涼add我!!!!

差唔多10點幾...左add阿寧問佢訓未...佢話訓喇~~

佢話我轉左3台同佢send sms^^xdd]]]]]]]






訪客留言 (返回 ron0729 的日誌)


apologize 於 2008-03-04 07:29 PM 發表:
有新料,得閒黎呀.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



煜倫 於 2007-05-28 11:24 PM 發表:
初次光臨^^發覺你個blog....好好睇呀...........
.....................................stephy~!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



熊仔 於 2007-05-28 07:35 PM 發表:
1--我而家係叫熊仔呀!係熊仔呀!ok?
2--我都冇訓到......
3--我而家唔得閒啦!~~88~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]








tofumonzter@createblog.com