我的•回憶•點滴
尋根
尋自己
尋過去的
一點一滴
ron55tmms
暱稱: ronl.55
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
闊別5年
打麻雀的季節
悶x熱x雨
文章分類
全部 (88)
Form 2 (46)
Form1 (25)
lyrics for 何星星 (1)
Third Form (in UK) (8)
新的一章 (3)
未分類 (5)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 88
留言總數: 211
今日人氣: 7
累積人氣: 6405
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 22 日  星期四   暴雨


貴人出門招風雨 分類: 未分類

救命....

點解我一話要去書展,

就整個黑色暴雨-,-

「唔通連個天都唔鍾意我?」XD

 

為咗我細佬,我成兩點先到灣仔.....

嗰陣仲好好天,有d陽光

不過無得買$10飛啦~~

好彩唔使點排隊.....

不過入去之前見到一個好似彭德興嘅人囉!!!

囧!

一入到去就即刻「繞場一周」

睇下有咩買....

頂!勁多書我都想買囉-,-

一行完就知道要大出血=='

勁多人hard sell我,叫我訂雜誌囉咩事.........

仲有一大堆毒男圍住個電視機睇咩「3D周秀娜咩咩法國咩咩」囉!

仲要look大隻眼再「烘」埋去訓電視機囉!!!

即刻諗起「鄭先生」d pose同表情LOL

End up買咗好多書....

可惜我淨係帶咗一個backpack + 一個環保袋...

重死我呀!!!!!!!!!!!

出年要帶隻喼呀!!!!!!!!!!!!

5:25走人

一出嚟就見到勁大雨囉!

好似上面d人係咁潑d水出嚟=.=

D 警察又唔比我上番天橋........

結果我成身濕哂-.-對converse係重災區

因為咁大雨嘅關係.....走咗去等373

平時8分鐘就由上環去到灣仔...

今日要20分鐘囉....

好彩有位坐......不過塞車==

7:40先番到屋企....






訪客留言 (返回 ron55tmms 的日誌)


manyi15989 於 2010-07-22 11:48 PM 發表:
你今篇BLOG好鬼多個「囉」...xd
黑色暴雨我對converes都受災情影響._.而家封乾緊..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

囉囉囉囉囉囉囉囉囉!!!!!!
converse呀.........琴日完全係著住對鞋浸腳囉!
Posted at 2010-07-23 02:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ATS107 於 2010-07-22 10:15 PM 發表:
德叔今日真係有去wo..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔通我見到嗰個人真係佢???
但係我肯定佢見到我wo....(我哋只係50cm距離)
莫非佢唔認得我?!
Posted at 2010-07-23 02:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]