今日僑大ge校服終於到la! 嘩,,, 真係大開眼界... 中衰過濠江,..真係7到冇朋友!! 由其件運動服..真係now到.... 好有大陸feel... 真係唔想著住佢黎上運動堂a!.. 真係估唔到會差過濠江.. 比我揀..1定揀濠江...
今日係園遊會ge正日... 早上8點就要比人趕出宿舍,,冇得訓晏d.. 就去左福利會食鍋貼...之後就返課室.. "開頭都冇野做..坐係度當幫忙.. 生意都麻麻地,,, 但想不到的是我們的印尼炒飯咁受歡迎!! 搞到我都會等個中先有得食.. 餓到餓死,,, 聽聞今日ge成績都唔錯,,可以買晒d野.. 中有錢賺... 雖然冇咩做過野,,但以家都好累,,, 可能睇波又早起ge關係... 園遊會玩得好開心.. 我中親看見到av銅...ge爆炸頭..正a!