第一篇////Today...
今日是我E個日記重開 的日子
嘩!我發覺呢我好有小朋有緣呀...今日我落去街buy飯食,我見到一個得意冬菇頭ga小男孩>>>>入嚟食嘢..
媽咪問佢~你食D咩呀...個小朋友甚麽都唔食...只係度拎頭..<你知冬茹頭拎頭時幾可愛ga la>
然後到左下午....電視台播緊m記廣告....有一個大約五歲大ga孖邊妹...隨歌起舞...個pat pat 扭下扭下..最終嘭一聲跌咗落地..
但係佢仍然唱住....均衡飲食運動積極>>>犀利呀靚妹...