“『堯』~~★日誌
★×°---人是為什麼而生存……*★°
 

2006 年 8 月 5 日  星期六   晴天


 

 


重開

第一篇////Today...

      今日是我E個日記重開 的日子

嘩!我發覺呢我好有小朋有緣呀...今日我落去街buy飯食,我見到一個得意冬菇頭ga小男孩>>>>入嚟食嘢..

媽咪問佢~你食D咩呀...個小朋友甚麽都唔食...只係度拎頭..<你知冬茹頭拎頭時幾可愛ga  la> 

  然後到左下午....電視台播緊m記廣告....有一個大約五歲大ga孖邊妹...隨歌起舞...個pat pat  扭下扭下..最終嘭一聲跌咗落地..

但係佢仍然唱住....均衡飲食運動積極>>>犀利呀靚妹...






訪客留言 (返回 ronchow529 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 ronchow529 的日誌 ]