今日本生9:00am要去踢波
但係起到身
so Iam late
然後到左3:00pm
返到home
掃毒
yesterday整左成粒鐘
都唔得,
今日竟然3個字ok左
yes
到5:30pm
我唔知可唔可以落街玩
佢竟然在MSN話我
超唔服
到左night佢在MSN再寫我
比阿爸罸
其實係我細佬話比佢聽
我好氣憤
但係到兒家寫Qooza
諗深一層
佢都係一個細路仔
so我兒家就再氣憤
P.s sorry阿爸 and 細佬.......................