--------------------------------我家-------------------------------------------------------
泉叔:小姐,起身返學啦!
我:係!(彈咗起身)
泉叔:小姐,少爺仲末起身,洗唔洗去...
我:唔洗.我去,你去整早餐.
泉叔:係,小姐.(去咗整早餐)
-------------------------------俊ROOM--------------------------------------------------
我:我啲大少爺起身啦(把聲勁恐怖)
俊:嘩!邊X個!?] 想嚇死人呀?(俊是我細佬)
我:HAHA!少少嘢就嚇死你,你點做男人呀?
俊:.................]=O=
我:快D換衫啦!
俊:55!
{食左個早餐}
我:嘩!7:30就遅到啦!
俊:88
我:88
-------------------------------學校------------------------------------------------
我:去睇下咩班先?
怡:Hi敏敏!我同你一班!
我:邊班?
怡:2B!
我:YEAR!YEAR!
怡:≧皿≦
希:唔該借借!
[全校女生死開曬!除咗我同怡之外]
希:兩位小姐唔該借借!
我and怡:sorry
希:唔該^ ^
喬:阿希睇完未呀行啦!
希:就快ok.
喬:55
我諗:佢好有型呀!
怡:行啦,仲發夢!
我:來啦!
------------------------------2B班房--------------------------------------------------
男A:喂有冇聽到今日來咗兩個轉生?
男B:有呀唔知索唔索呢?
Miss Liang:快哋返位呢同學!
全班:55
Miss Liang:今日來咗兩個轉生分別係XX敏同XX怡 XX XX XX XX XX
全班:嘩![除咗希同喬] XX XX XX XX XX
Miss Liang:静哋 XX XX XX XX XX
全班:....... XX XX XX XX 希喬
Miss Liang:XX敏同XX怡坐係XX希同XX喬後面 XX XX XX XX 敏怡
我,怡:係
Miss Liang:開始上堂!!!
|