嗚嗚,,,
唔制呀,,,
琴日冇打到BLOG呀,,,
琴日明明有好多野講GA,,,
E+乜都唔記得晒LA,,,
嗚嗚,,,
好慘呀,,,
唉,,,
算LA,,,
唔講琴日D野LA,,,
講今日D野LA,,,
哈哈,,,
今日,,,
真係冇乜野好講GA BO.....
呀~!!!
有LA,,,
我頭先LUNCH TIME去左英語室度睇"怪誕屍新娘",,,,
本來明明話睇"史力加"GE,,,,
但係唔知點解會變左怪誕屍新娘,,,,
但係仲好LA,,,
史力加GE 1,2,3集我都睇晒,,,
但係就冇睇怪誕屍新娘,,,,
星期一一定要去睇埋之後o個D佢~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
之後就真係冇野好講LA,,,
唯一可以講GE係........
我放學o個時俾o個個死人變態佬追,,,,
本來行行下以為冇野,,,,
點知佢冇LALA拎部手提出黎,,,,
仲話影左我相喎,,,
跟住我咪即刻走Lo,,,
行到83K個車站度等車LA,,,
點知見到佢同男班長一齊行埋黎,,,
又唔知點好,,,,
咪我咪扮睇唔到Lo,,,
好彩,,,
佢地掉番轉頭走左Lu,,,,
之後,,,
我就好安全咁番到屋企打BLOG Lu,,,
|