今日係我中4上的最後一堂了~一開波2堂中文,ms mak怕講唔切,好緊張呀~之後小息了~唔記得做過D咩~地理WONG冇返...MS YIU伐堂..同我地傾計...講真..好有3E FEEL~哈哈~MSLEUNG都好怕教唔切,都好緊張...MATHS,MS YEUN請我地食野~文學...好想訓教....一打鐘走人~去到門口,見到FUFU,傾左陣...出去食飯...食完飯EXAM~ORAL~呀~OOKK咁...我有信心呀~
P.S:多謝教4B班的老師~同學們要比心機EXAM呀~