| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2007 年 11 月 8 日 星期四  |
| 2007-11-08 |
分類: 未分類 |
今日PE堂個時比人罰左成10個圈....
好無奈囉= =.....
我做掌上壓做左45下....係唔係好勁?
放學之後去左合唱團...
ting ting你why早走??
|
網主回覆
哦~i see啦
Posted at 2007-11-09 11:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
aRwing 於 2007-11-09 07:37 PM 發表:
|
網主回覆
55~
Posted at 2007-11-09 07:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
vicky•蔚蔚 於 2007-11-09 06:08 PM 發表:
喂~~我諗你都知我係邊個嫁啦!! 我+左你做好友喇~~ 你都快d+我啦~~88
|
網主回覆
ok~你個blog係咩= =
Posted at 2007-11-09 07:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你比你msn我la 唔該你........ 45下 幾多分鍾先
|
網主回覆
2分鐘~
Posted at 2007-11-09 07:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|