今日放左學有個[環校跑]"咁NA..LUNCH就同MONKEY.牙桃.嫻返左我個邊啦.. 牙桃返屋企拎野~∼我又返屋企拎MONKEY條毛巾""放學上手球場喇... 開頭I TING跑到第2架""但之後牙BEE跑到最尾..唉""" 真係慘囉..之後MK嘔啦.. 最後*祥仔出哂力咁跑.. 我識佢咁耐..第1次見佢咁MAN=V="" 可惜..最後都輸左NA*