今日2點幾就同我細佬過文其屋企..佢細佬就同我細佬玩"哈哈.... 之後牙桃打黎..叫我拎隻[桃色]""之後同文其過去拎..拎完又返去喇""哈哈... 跟住"全部人去哂我屋企...我同文其就睇碟..兩個細佬就係廳到玩" 我地睇睇下就唔睇..走去睇3仔"哈哈...笑到仆街!!!-.=" 之後文其同佢弟弟係我屋企食飯""之後10點幾我就送佢地兩個落去搭車喇...