今日老公過黎我屋企*之後我用細細佬陪電腦DL歌.. 老公叫我DL"如果只得一星期"..係好好聽..但聽得唔開心!!!! 我就真係唔慌唔得返一星期喇~∼ 晚上老公出左去食飯..我一條友係屋企聽呢首歌..喊><""" 真係唔想諗我走左之後我地會點..但成日又會冇啦啦諗啵... 4個月雖然唔係耐..但都可以發生好多事架... 我唔想你接我機個陣..拖住第2條女出黎接我牙!!!! 不過NA*我信老公你架!!你唔會搞搞震既`"*