呵呵呵*今日去唱|<~∼有我.文其.桃.粉.LING.樺樺.青霖&小琳"
超勁""我10點8到就起左身喇..哈哈!!!好早NA*
之後就整野啦~∼THEN*同媽媽嘈交..佢唔肯俾返張身分證我牙!!
為左張身分證嘈..哈哈"之後我嬲得濟咪走囉..個陣又落緊大雨..又冇拎遮*濕哂..哈哈!!!
等到12點9..就同樺樺.桃過粉嶺火車站喇!!
但係粉.LING.青霖.小琳&MK就話沙田見啵..MK就係太和落車等埋我地!!
之後就去唱|<喇~∼>V<*超好笑..
唱到5點幾6點就走喇..去食野"我地企係到諗左好耐..最後*去左意粉屋..
哈哈..勁好笑!!MK話:[PIZZA仲有25分鐘先到牙!!]..粉絲俾人串..卡卡"""
食完野就走喇"我.桃.青霖&MK就去劈酒..係樓梯口到..
之後就上左去MK屋企..我去左訓覺"MK陪我*桃&青霖睇電視~∼
訓完..勁痛牙個肚!!嗚嗚=.-"之後11點幾就返屋企喇..
|